Sunday, April 26, 2015

Często, idąc na zakupy, nie mam pojęcia co kupić. Chcę znaleźć jakieś znajome produkty, a natykam się na dziwolągi. Jestem na razie w pewnym punkcie nieznajomości kulturowej, kiedy patrzę na półki i nie wiem, co widzę. Czasami nie powiem - dopada mnie nawet frustracja.
Zapewne wielu imigrantów-świeżaków, nie tylko w Azji, ma podobne odczucia. A więc: zazwyczaj kupuję świerze warzywa (dostępne w PL), owoce (różne, przeróżne), owoce morze, rybę, kawę, hebratę i pyszności. A cała "egzotyczna" reszta uwieczniona została na zdjęciach.

No to co mamy na Tajwanie?

1. Dziwne mięso (w puszce) do hamburgerów o nazwie SPAM

2. Oczywiście każdego rodzaju zupki chińskie (smak taki sam, jak w PL)


3. Picie i soczki (nie za smaczne...)


4. Wszelkiego rodzaju żelki do mlecznej herbaty (tak mi się przynajmniej wydaje)


5. Znalazłam Zott (ale za 18 PLN) !!!


6. Mleko sojowe i fasolowe.


7. Kiełbasa (w smaku niestety okropna)


8. Ziarna różnych dziwnych rzeczy. Widzę fasolę, ale nie odważę się kupić!



9. Ryżowe kluseczki ze słodkim sezamem - niam!


10. To nie browar - to KAWA w puszcze


11. Sok pomidorowy - próbowałam, jest jadalny.. :P


12. BROWAR!!! Mały wybór, ale jest!



13. Picie z zoztartego sezamu (po lewej) i z roztartej soji (po prawej)


14. Picie z roztartych migdałów (po prawej); po lewej nie mam pojęcia...



15. Słodycze o smaku herbaty


16. Chipsy zrobione z wodorostów!


17. Mniammmm


18. Niestety Oreo kokosowe - łohyda


 19. Suszone mięso! Taki snack




 20. Wegetariańskie pierogi...


21. Zupa z wodorostów w heretycznym opakowaniu


22. Mniammmm (suszone rybki, krewetki i kałamarnica)


23. Oczywiście: sosy sojowe wszelkiego kształtu i rodzaju


24. (Dziwne opakowanie) zdrowotnego wywaru: z małży i żeńszeńia. Mogę się domyślać, co ta herbata leczy.......


25. Zrdowotne instant wywary


26. A co piją dzieci? Soczek z zimowej dyni...


27.  ... zielona herbatka z gujawą


28. Opakowanie snaków :D


 29. Tajwańczycy uwielbiają krakersy!


30. Ley's o smaku wodorostów


31. Nawet nie wiem, co to jest... :o


31. No musi być! Wafelki Hello Kitty





Categories:

0 comments:

Post a Comment